20/03/2017 11:40:30

Tots els camins duen a Roma?

Francesc Murgades Comentaris
Carreteres. Eix

I ara, uns i altres es troben que els mapes que tenien no els son tan fiables i útils com es pensaven

12/03/2017 19:17:07

Fruita madura

Francesc Murgades Comentaris
Fèlix Millet a l'arribada a la Ciutat de la Justícia. ACN / Laura Fígols

És avui i aquí quan comencem a tenir el convenciment que allò que intuíem sobre el finançament dels partits polítics desprès dels anys inicials de la transició

05/03/2017 19:46:01

Embolica que fa fort

Francesc Murgades Comentaris
Fèlix Millet, al banc dels acusats, al costat de Jordi Montull. ACN/ Violeta Gumà

La lògica més elemental ens diu que un delicte, sigui del tipus que sigui, necessita un mínim de dos actors. El delinqüent i la víctima

26/02/2017 21:37:22

Tot està per fer. Tot és possible?

Francesc Murgades Comentaris

si la vegueria Penedès no serveix de camp de proves per models organitzatius, funcionals i conceptuals, i es converteix en una calca dels models actuals, haurem perdut una oportunitat de ser aquell país que, segons cantava Raimon, ja anàvem fent

19/02/2017 20:15:00

Lliga o Champion's?

Francesc Murgades Comentaris
Enric Millo i Soraya Saénz de Santamaría. ACN

Tinc la sensació que en Rajoy i companyia estan buscant un quatre a zero que ens deixi definitivament fora de la competició política mentre nosaltres, pacientment, anem acumulant punts per evitar perdre la categoria de nació

13/02/2017 7:59:36

La provocació

Francesc Murgades Comentaris
Artur Mas, Joana Ortega i Irene Rigau, al banc dels acusats. ACN/ Laura Fíguls

La cronologia i la successió d’esdeveniments demostra abastament que per la via del diàleg (aquell que Sáenz de Santamaria predica però no practica) o la negociació (aquella bilateral que la Generalitat reclama sense que ningú l’escolti) no hi ha res a fer

05/02/2017 21:55:41

Es busquen indecisos

Francesc Murgades Comentaris

Us haig de confessar que ja començo a estar cansat d'aquest joc de l'enfadós entre independentistes, espanyolistes i unionistes

29/01/2017 19:40:04

A mitges

Francesc Murgades Comentaris
Ada Colau al ple de l'Ajuntament de Barcelona. ACN

Perquè no em pugueu titllar de "indepe" -adjectiu cada cop més devaluat per mor d’un consum excessiu- permeteu-me que agafi dos exemples de casa nostra. Dos pressupostos

22/01/2017 22:59:09

Realitat virtual

Francesc Murgades Comentaris

Quants dies creieu que trigarà el govern central en impugnar o anul·lar la llei que prepara el govern català sobre el control del lloguer d'habitatges?

15/01/2017 22:12:27

Sense notícies de Gurb

Francesc Murgades Comentaris

Mentre el PDCAT llença globus sonda i és matxucat per la galàxia judicial i mediàtica de Mariano Rajoy, Oriol Junqueras, com en general Esquerra Republicana, calla?.

09/01/2017 12:08:18

Populisme