11/05/2017 17:40:00

Només burundanga per la Submissió Química?

Margarita Pagès Comentaris
Submissió Química. Eix

La Submissió química, constitueix una mena d’agressió força desconeguda per la població i pot passar fàcilment inadvertida pel personal sanitari

21/03/2017 11:08:58

Com avaluem els Abusos Sexuals Infantils

Margarita Pagès Comentaris

Els mitjans de comunicació i les notícies relacionades amb menors abusats causen una alarma social i genera un gran debat sobre la possibilitat d’endurir la legislació del nostre país pel que fa aquests fets delictius

19/02/2017 20:14:52

Adults que busquen víctimes

Margarita Pagès Comentaris

Menors que necessiten protecció

02/02/2017 18:39:52

Què saben els pares sobre el Sexting?

Margarita Pagès Comentaris

Així mateix s’ha correlacionat amb les conductes del sexting, diferents trets de la personalitat, com pot ser l’extraversió, alts nivells de neuroticisme o trets histriònics de la personalitat

30/09/2013 16:39:59

Pares i mestres... en el mateix vaixell?

Marga Pagès Comentaris
Eix. Educació en el temps

Quan els nens i nenes arriben a l'etapa d'Educació Infantil, arriben ja, en gran mesura educats, amb uns costums, valors i rutines i que són propis de cada família. Cada vegada més sentim docents i pares descontents amb la feina feta...

30/05/2013 16:58:56

TDAH o una altra cosa?

Marga Pagès Comentaris
Fills tirans

En moltes famílies de la societat actual, els pares s'han convertit en les víctimes dels fills

10/03/2013 9:36:23

Caldria ensenyar als pares a separar-se?

Marga Pagès Comentaris
Tractament Terapèutic

La ruptura de la parella no tindria que significar la ruptura de família pels menors

27/01/2013 20:55:54

Pare i mares democràtics? Autoritaris? Permissius? Quin és el teu Estil Educatiu?

Marga Pagès Comentaris
No hi ha receptes màgiques per ser un bon pare o bona mare

La tasca de ser pares i mares és una de les etapes més importants de la nostra vida, plena d'alegries i satisfaccions, però també de preocupacions, incerteses i por de no saber fer-ho el millor possible.

03/12/2012 13:23:46

Interferències parentals

Marga Pagès Comentaris
Pares separats

Les interferències parentals constitueixen en si mateix, una forma de maltractament o abús psicològic i emocional que haurien de tenir en compte els tribunals

07/11/2012 18:35:46

Controla tot el que faig, però mai m'ha pegat...!

Marga Pagès Comentaris
Violència de gènere

La majoria de nosaltres sabem i entenem el concepte de Violència contra la dona, ho sentim sovint per als mitjans de comunicació, llegint articles específics sobre el tema, llibres o, assistint a xerrades i conferències on ens expliquen amb més detall sobre una qüestió que segueix estant vigent en la nostra societat

02/10/2012 20:40:48

No hi ha un estil de persona que pugui causar el Bullying, ho podria ser qualsevol

Marga Pagès Comentaris
VD.

Malauradament, la paraula Bullying o Assetjament Escolar cada vegada està més de moda a causa dels innombrables casos de persecució i d'agressions que s'estan detectant en les escoles i instituts, i que estan portant a molts estudiants a viure situacions veritablement aterridores

07/08/2012 20:24:24

El nen ja té el pare i la mare, només un, no hi ha substituts/tes...

Marga Pagès Comentaris
VD.

22/07/2012 10:54:49

S'ha de garantir tant la funció paterna com la materna

Marga Pagès Comentaris
VD.

08/07/2012 10:11:56

Els psicòpates viuen entre nosaltres

Marga Pagès Comentaris
VD. Elles... menys sanguinàries però psicòpates igual

03/06/2012 20:19:23

Intel.ligents, elegants, educats, camaleònics... però molt perillosos

Marga Pagès Comentaris
VD.

19/05/2012 18:20:34

Què és la Psicologia forense?