Fires i festes
Sitges Cocktail Night
Sitges | Diferents indrets | 02-10-2015 fins 30-10-2015
Un esdeveniment patrocinat per BACARDI i organitzat pel GREMI D’HOSTALERIA DE SITGES al que s’han adherit 11 establiments del sector d’oci nocturn: Alenti, Constantino, Global, Guitar Shop, Las Vegas, La Villa, Lizard, Janio’s, Pachito, Pique Nique, Queenz.
Els establiments adherits, tots els divendres del mes d’octubre partir de las 20h fins al tancament, oferiran mitges copes de còctels o combinats de la seva elecció amb un únic denominador comú que serà el ROM BACARDí CARTA BLANCA a un preu de 3’50€. Els participants disposaran d’ un carnet de votacions per escollir el millor còctel, després de segellar cada divendres en un màxim de 2 establiments, per donar compliment al consum d’alcohol responsable. Al final de la butlleta, hi haurà un únic quadrat on s’ha d’especificar l’establiment guanyador a criteri del cada consumidor.
Els carnets entraran en un sorteig de 5 cursos de cocteleria i els guanyadors podran asistir fins amb 10 amics seus, pel que es recomanable que indiquin correctament les seves dades abans de dipositar-los a les urnes que disposarà cada establiment. L’establiment guanyador tindrà 2 invitacions per atendre a la Final Nacional del Bacardí Legacy Cocktail Competition que es celebrarà durant els propers mesos. Depèn de l’horari, serà convidat juntament amb el seu acompanyant, a un dinar o sopar en un restaurant escollit per Bacardí.
Tant el sorteig com el resultat de les votacions que decidirà quin establiment ha preparat el millor còctel, s’informarà el divendres 6 de novembre a les 19h a les instal·lacions de CASA BACARDÍ SITGES.
Lloc i adreça de l'acte
- Sitges
- Diferents indrets
- Tots els divendres d'octubre, apartir de las 20h
Informació de contacte
T'ha interessat aquest acte?
Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.