Luana Fischer Ferreira. Gent gran. Dona. Àvia. Sopar de Nadal
Redacció |
El Vendrell
26-01-2015 12:26
El col·lectiu d’aturats del Baix Penedès ha posat en marxa aquest mes de gener una nova iniciativa per potenciar l'ocupació a través d'un servei domiciliari d'atenció a la gent gran. L'objectiu d'aquest projecte és "reforçar la seva presència del col.lectiu en un sector en creixement i potenciar l’ocupació dins del mateix col.lectiu”.
Amb dades de 2013, a la comarca del Baix Penedès, un total de 16.523 persones de ambdós sexes tenien més de 65 anys. De fet, la comarca té un 44,9% més densitat de població que el promig de la resta de Catalunya així que aproximadament, el 28% de les persones més grans de 65 anys necessiten d’algun ajut per a la realització de les activitats de la vida diària. És per aixó que a través del Col·lectiu d’aturats del Baix Penedès es materialitza un projecte d’Atenció domiciliaria global.
Aquesta iniciativa compta amb una borsa de treball pròpia. Amb els millors professionals, treballadors altament qualificats i amb llarga experiència en el sector s'ofereix atenció domiciliaria a persones dependents, acompanyaments en estàncies hospitalàries, visites mediques, tràmits i gestions, suport per a la mobilitat dins de la llar, adaptació d'habitatges, serveis domèstics com ara preparació d’aliments, neteja de la llar, neteja de comunitats i oficines.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!