DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

GIMNÀSTICA

Un or i dues plates per la Via Olímpica del CG Vilanova


Club Gimnàstica Vilanova Vilanova i la Geltrú

27-04-2022 13:57

Podi Vía Olímpica. Eix

El passat cap de setmana, 23 i 24 d'abril es va celebrar a Salt, la 2a. Fase de la Copa Catalana.

En categoria Via Olímpica 2, la Gala Martínez va guanyar la Plata. 2a. posició a la classificació general, 3a. a Paral·leles i 1a. a Barra.

En categoria Via Olímpica 3, la Carlota Moreno va guanyar l'Or a la classificació general, va finalitzar 2a. a Salt i a Barra i 1a. a Terra.
En aquesta mateixa categoria la Nerea Sampietro va aconseguir la Plata a la classificació general. Va concloure 1a. a Salt i 3a. a Barra.

En categoria Via Olímpica 4, la Diana Ruiz va finalitzar en 5a. posició a la classificació general, aconseguint la 2a. plaça a Barra en la classificació per aparells.

Aquest cap de setmana és el torn dels equips GAM, que competeixen a Salt.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.