DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

GIMNÀSTICA RÍTMICA

Els conjunts del CR Sant Sadurni aconsegueixen tres medalles


CR Sant Sadurní Sant Sadurní d'Anoia

03-05-2022 10:26

El conjunt Infantil NIvell A en un moment del seu excercici. @eispi_

El passat dissabte dia 30 d’abril de 2022 es va celebrar el V Trofeu AE Bellesport a la població de Bellvitge, on hi van participar part dels conjunts nivell escolar del Club.

El conjunt Juvenil Nivell A format per a les gimnastes Paula García, Anaïs Puimedon, Mar Segarra, Anna Mitjans i Mireia Filiella, van realitzar un molt bon muntatge de 10 maces i van aconseguir la medalla de plata. El conjunt Benjamí Nivell B format per a les gimnastes Elba Martin, Carla Sánchez, Mariona Rubio, Aina Serran i Ona Bofil van competir amb un muntatge de 5 mans lliures, que gràcies a la seva bona execució van guanyar la medalla de plata. Finalment, van competir el conjunt Infantil Nivell A format per Clara Fabregat, Martina Casan, Martina Olivas, Foix Prat,  Anna Caellas i Carla López van realitzar un gran muntatge de 5 cordes i van aconseguir la medalla de bronze.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.