CARNAVAL 2023
19-05-2022 18:14
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
La Federació d'Associacions del Carnaval de Vilanova i la Geltrú ha de renovar la junta aquest any i, a hores d'ara, el vilanoví Dídac Santos, de l'associació Amics de Voramar, encapçala l'única candidatura a la nova junta, que ha canviat la data de l'assemblea per ajustar-se als terminis legals ja que la proposta va arribar l'11 de maig. La Federació d'Associacions del Carnaval celebrarà el proper dimarts 7 de juny l'assamblea per renovar la direcció de la FAC, que només ha rebut aquesta candidatura. Durant l’assemblea, l'equip explicarà la seva proposta per a l'organització del carnaval vilanoví de 2023 a 2025.
La candidatura està encapçalada per Dídac Santos com a president i compta amb tres vicepresidents: Jaume Guxens, de l'AV La Geltrú, Lluis Amarè, de l'AV Centre Vila i Josep Lluis Lopez, de l'AV Nucli Antic. Completarien la junta directiva Jordi Orriols, de Club Nàutic, com a tresorer, Sílvia Fraire, de La Medusa, com a secretària, i com a vocals Cristina Sadurní, del Guixot, Xavi Sancher, d'Amics dels Barrufets, Oscar Gordillo, de La Roma Roja, Maribel Frutos, de l'AV Plaça de la Sardana, i Rosa Maria Luque, de l'AV Molí de Vent.
PUBLICITAT
PUBLICITAT