DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

TENNIS TAULA

tennis taula. El juvenil perd a Sabadell


Jordi

24-10-2004 21:06

Rival pel títol que guanya un partit important


Derrota per 4-1 a camp del Falcons Sabadell en un partit important per la lluita pel títol de la lliga catalana. Mes igualat del que reflecteix el marcador final, però és un average que podria pesar al final.
Començava Marc Lari perdent 3-0 amb Brugada, els serveis del de Sabadell decisius. Guanyava Albert Soler sobre Alaez 3-2. Perdia Conrad Rovira amb Marcos Sanchez 3-0. El dobles un altre repetició de l’anterior Lari /Rovira perdien 0-3 tot i els parcials ajustats i ja era un partit determinant per la victòria final del Falcons. Albert Soler no podia contra Ferran Brugada perdent 3-1. Tot i això ha tingut un 8-2 a favor amb 1-1 de sets que no ha sabut aprofitar, per deixar un marcador final de 1-4.

La propera setmana s’aturen les lligues catalanes i es disputa la fase classificatoria del torneig zonal a Platja d’Aro, on la pedrera del Vilanova intentarà classificar alguns dels seus jugadors entre els millors d’Espanya de les categories corresponents. Aquest a mès serveix per sumar punts per tal de classificar-se pels campionats d’Espanya d’edats.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.