DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

NOTA DE PREMSA

ES TRASLLADA EL MERCAT AMBULANT DE DISSABTE A CAUSA DEL MUNTATGE DE LA FIRA


Ajt Vilanova

27-10-2004 17:37

Els canvis es produiran els dissabtes 30 d'octubre, 6 i 13 de novembre

Canvi d'ubicació del mercat ambulant per la Fira. fdg/rita lamsdorff

Amb motiu del muntatge d'estants i posterior celebració de la Fira de Novembre, el mercat ambulant de dissabte es trasllada als carrers de Pelegrí Ballester, (entre la rambla de Salvador Samà i el carrer del Doctor Fleming), carrer del Pare Garí (entre l'avinguda de Francesc Macià i carrer de Sant Pius X) i al carrer de Sant Pius X.

Així doncs, el mercat ambulant dels dissabtes 30 d'octubre, 6 i 13 de novembre es farà en aquesta zona.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.