Vegueria del Penedès

NOTA DE PREMSA

L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor i l'Usuari detecta un possible frau als consumidors


Ajt Vilanova

11-11-2004 12:04

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

En aquesta ocasió el frau consisteix en la recepció, per part de l'usuari, d'un missatge a través del telèfon mòbil on se li diu que algú que el coneix té una sorpresa per ell, i que marcant el 7372 la descobrirà.

Aquesta acció es converteix en una trampa, ja que l'usuari acaba consumint serveis telefònics que després haurà de pagar.

El frau es pot denunciar a l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor i l'Usuari, de l'Ajuntament de VNG. Per correu ordinari, al carrer dels Escolapis 1, local A, mitjançant el telèfon 93 893 55 55 , o bé per correu electrònic a omic@vilanova.org

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.