PUBLICITAT
NOTA DE PREMSA
11-11-2004 17:23
El passat cap de setmana Vilanova i la Geltrú va acollir la VII Assemblea Nacional de Joves d'Esquerra Verda, lorganització juvenil dIniciativa-Verds. L'Assemblea es va celebrar a la sala d'actes de la Universitat Politècnica i va comptar amb la presencia de més d'un centenar de delegats de les organitzacions territorial i sectorials de joves.
La assemblea va servir per a debatre temes de contingut estratègic com el paper dels joves a la societat, al carrer i a la política, altres de fort component ideològic com el posicionament davant de la globalització, la sostenibilitat, o la cursa d'armaments, i d'altres sobre la problemàtica dels joves avui al país, com la feina o l'habitatge.
L'assemblea va escollir també el nou equip coordinador, que estarà encapçalat per David Cid i Laia Ortiz, i que comptarà entre els seus membres amb el coordinador del Garraf de joves, Enric Garriga, que assumirà la responsabilitat dels temes ambientals.
A l'acte de cloenda d'aquesta VII Assemblea hi van prendre part destacades personalitats d'Iniciativa, com el seu president i el Conseller de Relacions Institucionals del Govern de la Generalitat, Joan Saura, o el Diputat al Congrés Joan Herrera.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT