BEACH TENNIS
04-07-2022 16:50
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Arran de les promocions de beach tennis que el CEBP celebra cada dissabte a la platja de Coma-Ruga, van poder-se formar fins a tres parelles femenines i dues masculines en la categoria de dobles del mundial, així com dues parelles que també van ser presents a la categoria de dobles mixtes.
La platja del Garbí de la Ràpita va acollir més de 200 esportistes d’arreu del món que van començar arribar a les platges catalanes el passat dijous 30 de juny. El mateix dia d’arribada van iniciar-se les competicions, les quals van culminar divendres amb l’acte d’Inauguració de la XXII edició del Mundial de Beach Tennis. Durant la cerimònia van desfilar representants i banderes de 21 nacions: Letònia, Polònia, Itàlia, Ucraïna, Bèlgica, Marroc, Tunísia, Azerbaidjan, Colòmbia, Veneçuela, Canadà, els Estats Units, Espanya, Puerto Rico, Sardenya, Alemanya, França, Hongria, Anglaterra, Catalunya i la seu del Mundial 2023: Brasil.
Dissabte es van reprendre les competicions en les diferents modalitats establertes: pro, avançat, intermedi i inicial, ja que el campionat en qüestió destaca per ser d’Esport Popular i l’objectiu és integrar en la pràctica esportiva a tothom qui vulgui participar i gaudir de l’experiència. A més també van competir diferents nacionalitats i nivells a les competicions per edats (+30, +40 i +50), però l’esdeveniment esportiu més esperat del cap de setmana van ser els partits per nacions. De fet, la passada edició celebrada a l’illa de Sardenya la delegació catalana va aconseguir ser la campiona del món.
Sigui com sigui, les Terres de l’Ebre van acollir durant quatre dies un esdeveniment internacional amb el principal objectiu de fomentar la pràctica esportiva igualitària i l’esport del beach tennis.
PUBLICITAT
PUBLICITAT