ELECCIONS MUNICIPALS 2023
08-07-2022 8:33
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Aquest passat dimarts i per unanimitat, el grup Sant Cugat Progrés Municipal-CP va escollir al Raül Casado com a cap de llista per a les properes eleccions municipals al maig de 2023. Raül Casado, de trenta-dos anys, llicenciat en Dret i Màster en Administració Pública, optarà per segona vegada a guanyar l’alcaldia del seu poble després que a les darreres municipals hi hagués un empat a vots amb el candidat d’ERC i una moneda a l’aire acabés decidint l’alcaldia i el govern a Sant Cugat Sesgarrigues.
“Treballaré per tornar a tenir novament la responsabilitat d’encapçalar la gestió del nostre municipi com a alcalde, tot recuperant el lideratge com a referent comarcal en gestió municipal, definint un projecte de poble que recuperi l’estabilitat perduda i posi novament al centre de la política municipal, entre d’altres, el manteniment de l’espai públic, el jovent, l’associacionisme local, la cultura i el control econòmic”, ha dit Casado.
Raül Casado compta amb una gran experiència pel que fa la gestió municipal, portant la coordinació de serveis de l’Ajuntament de Santa Margarida i els Monjos els darrers tres anys, a més dels últims deu anys com a regidor municipal, vuit dels quals també com a conseller comarcal d’esports. El grup de Progrés Municipal també ha aprovat donar-li tota la confiança per a que elabori "una nova llista guanyadora i molt transversal que tingui com a objectiu ser un reflex de la realitat diversa que defineix Sant Cugat".
PUBLICITAT
PUBLICITAT