PUBLICITAT
VI BLANC
14-07-2022 10:03
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.
L’Agrícola de Llorenç torna a estar d’enhorabona. El Vi del Centenari 1920 ha obtingut un nou reconeixement internacional al “Concurs anual 50 Great White of the World”. En aquesta ocasió ha obtingut una puntuació de 9/10 quedant en segona posició entre els 50 millors vins blancs amb entre 3 i 6 mesos de barrica.
Un nou i important reconeixement entre centenars de vins d’arreu del món que reforça l’estratègia de l’Agrícola d’experimentar amb vins blancs de qualitat.
Des de l’Agrícola de Llorenç es valora molt positivament aquest nou reconeixement a l’esforç per oferir vins i caves de la màxima qualitat.
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT