VIU COMERÇ
23-08-2022 20:12
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
L'associació Viu Comerç de Vilanova i la Geltrú ha posat data per una nova edició de la Fira Fora Estocs, amb la qual els comerços posen a la venda el seu estoc de temporada.
Serà el dissabte 3 de setembre a la plaça de la Vila de 10 a 20.30 hores, ininterrompudament. Amb el retorn a aquest espai es deixa enrere la situació dels darrers anys, quan la Fira s'havia de realitzar dins les mateixes botigues adherides a l'associació, per tal de mantenir les mesures sanitàries per la #covid19
Enguany els visitants hi trobaran una quarantena d'establiments, amb una variada oferta d'articles de temporada, des de roba, calçat, òptica, perfumeria, joiera o objectes per la llar, entre d'altres.
Els establiments disposaran de tiquets d'aparcament gratuïts per als pàrquings Charlie Rivel, Casernes i plaça Peixateria amb la voluntat d'afavorir l'ús dels aparcaments soterrats de la ciutat i potenciar l'accés a peu al centre comercial urbà. (Podeu consultar aquí l'anella d'aparcaments de la ciutat)
D'altra banda, aquest dissabte 27 d'agost de 10 a 21 hores, els comerços del carrer de Sant Gregori han organitzat una jornada "Oulet", al mateix carrer, amb productes d'aquesta temporada.
PUBLICITAT
PUBLICITAT