PUBLICITAT
FLASH
23-11-2004 19:21
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.
L'acte institucional començarà a les 12 h amb unes paraules de la regidora responsable dels plans transversals de Gent Gran, Equitat, Infància i Adolescència, Míriam Espinàs.
A continuació es faran els cinc minuts de silenci com a mostra de rebuig contra la violència vers les dones, que donarà pas a la lectura del manifest.
L'ONU ha convidat aquest any als governs, organitzacions internacionals i organitzacions no governamentals a fer activitats dirigides a sensibilitzar l'opinió pública contra la violència a les dones. Durant els mesos de novembre i desembre, Vilanova i la Geltrú acollirà diferents activitats encaminades en aquest sentit.
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT