VIOLÈNCIA
30-08-2022 11:22
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
La policia local de Vilanova i la Geltrú va detenir la setmana passada quatre persones per violència masclista i una més per violència en l'àmbit familiar. Les detencions es van produir entre dijous i dissabte als barris del Centre, Casernes, Sant Joan i Mar i en totes elles va ser clau la col·laboració ciutadana.
Segons fonts policials, tres de les detencions es van produir dins de l'habitatge i dues a la via pública. En tots els casos l'alerta la van donar veïns i testimonis dels fets i cap dels detinguts per violència masclista tenia antecedents en aquest àmbit. En el cas del detingut per una agressió en l'àmbit familiar, sí que tenia diversos antecedents pels mateixos fets.
La Policia Local de Vilanova ha agraït la col·laboració ciutadana en tots els casos d'avís, especialment quan la violència s'exerceix dins un domicili particular, ja que és més difícil la seva detecció.
PUBLICITAT
PUBLICITAT