Vegueria del Penedès

NOTA DE PREMSA

L’índex de La Xermada es presenta l’ 1 de desembre amb un acte festiu amb els col·laboradors dels primers 35 números


Ajt Sitges

28-11-2004 18:37

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

L’índex està dividit en tres apartats. La primera fa referència als temes tractats, la segona parla dels personatges entrevistats o biografiats i la tercera recull tots els autors d’algun text.
La festa de La Xermada està oberta a tot el públic que ho desitgi, especialment a les persones que hi han col·laborat d’una manera o altra al llarg de tots aquests 35 números. De cara a l’any vinent, l’Ajuntament té previst de continuar amb la publicació, al llarg de tres edicions durant el 2005, però donant-li un tomb en el seu format. A partir d’ara es preveuen més seccions fixes, com les entrevistes, i els continguts gràfics guanyaran pes. La mateixa portada serà una fotografia del tema central, que anirà acompanyada d’altres petits sumaris on s’explicarà quins són els continguts que es poden trobar a l’interior de cada edició.

Un altre dels reptes que es planteja el consell de redacció de La Xermada i l’Ajuntament és la venda i difusió de la revista, ja que es considera que encara pot tenir una incidència més gran tant a Sitges com a nivell català. Per això, s’ha convidat a diversos col·lectius d’estudiosos de Sitges, de la comarca i de Catalunya a prendre-hi part amb els seus treballs. L’institut Joan Ramon Benaprès, així com diverses facultats d’Història de Catalunya han rebut aquesta invitació perquè professors o alumnes coneguin aquesta plataforma de difusió cultural que és La Xermada.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.