30-11-2004 16:16
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El canvi de cap de colla ha estat el càrrec més important que s'ha renovat i el passarà a ocupar Joan Picoret, la resta de càrrecs queden de la següent manera; Sergi Garcia, president; Ivan Oltra, sots-president ; Marc Font, tresorer; Carme Piqueras, secretària; Jordi Torné, Jordi Perona i Alberto Pérez, vocals dactivitats; Eva Fuster, vocal de material; Carles Borrell, vocal de comunicació; Laia Capdet, Sergi Pérez, Irene Hernández i Raül González, responsables de canalla. Lequip tècnic no variarà gaire respecte la temporada passada i estarà format per part de la junta i a més per Miquel Olària, César Jiménez, Jordi Roca i Xesca Meya.
Lassemblea també va servir per fer una valoració de la temporada passada. Per part de lequip tècnic es va fer una repàs força positiu, degut a la recuperació del Capdil 8x9, la Pira de 10 i la consolidació de la Catedral a més del gran treball fet per part de tota la colla en levolució tècnica de les figures. La valoració econòmica i administrativa va resultar també molt positiva, sobretot destacant la primera participació al carnaval de la ciutat i la segona edició del Mananirock.
PUBLICITAT
PUBLICITAT