PUBLICITAT
LA CÚPULA DELS MOSSOS
19-10-2022 17:05
El president de la Generalitat, Pere Aragonès, ha ratificat la seva "confiança" en Joan Ignasi Elena, després que el líder del PSC, Salvador Illa, li hagi preguntat si el conseller d'Interior li ha presentat la seva dimissió. "No ho ha fet i gaudeix de tota la meva confiança", ha assegurat Aragonès. El cap de l'oposició ha demanat al president "que agafi les regnes" dels Mossos, després del relleu a la cúpula del cos policial. D'altra banda, Aragonès ha respost a la CUP que la policia "no fa xantatge al Govern", després que el diputat Xavier Pallicer instés l'executiu a actuar davant de "qualsevol ingerència" de comandaments als Mossos en l'agenda política. Aragonès ha reiterat que nomenar comissaris sigui cap ingerència política.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT