PUBLICITAT
GIMNÀSTICA RÍTMICA
16-11-2022 11:25
El Club Rítmica Vilafranca hi va participar amb els dos conjunts nivell base que es van classificar prèviament, quedant entre les millors al Campionat de Catalunya. Així, hi van competir el conjunt Aleví Nivell Base format per Valèria Barrabés, Montserrat Gutiérrez, Paula Barrado, Aina Martin i Uxue Gamazo amb un muntatge de 3 cèrcols i 2 pilotes, i el conjunt Infantil Nivell Base integrat per les gimnastes Jana Torrents, Nora Giménez, Sheila Fernández, Txell Picas i Ona Picas van competir amb un exercici de 5 cintes. Ambdós conjunts van tenir una bona actuació, que tot i alguns errors que van tenir, van classificar-se a la part mitja d’entre les participants, de cada categoria.
Destacar també que el mateix dissabte dia 12 de novembre la gimnasta alevina nivell Base Ariadna Isaza va participar al VI Trofeu Club Rítmica La Unió Viladecans amb el seu muntatge de cèrcol. La seva gran competició, li va servir per a penjar-se la medalla d’or del citat trofeu.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT