Vegueria del Penedès

NOTA DE PREMSA

El projecte EMERGIM es presenta en el Seminari d’Igualtat d’Oportunitats de l’EQUAL celebrat a Salamanca


Ajt Vilafranca

21-12-2004 17:09

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

En el seminari, a més d’analitzar la incidència del programa en aquest àmbit de la igualtat d’oportunitats home–dona davant del mercat de treball, es van presentar projectes que, com l’Emergim, han estat considerats com a bons exemples d’aplicació de les línies fonamentals de la iniciativa Equal.

Com ja és conegut, Emergim s’ha dedicat a l’experimentació de fórmules per a la emergència del treball no declarat (economia submergida) en el sector dels serveis de neteja i atenció a la llar i ha estat promogut per l’Ajuntament de Vilafranca i impulsat conjuntament amb els Ajuntaments de l’Eix Diagonal (Manresa, Igualada i Vilanova i la Geltrú), amb la participació dels sindicats UGT i CCOO, i d’altres entitats.

Emergim es va presentar en una taula dedicada als projectes Equal que han pogut detectar, evidenciar i proposar la necessitat de canvis legislatius i normatius. La presentació de la ponència va estar a càrrec del Cap del Servei de Foment de l’Ocupació de l’Ajuntament de Vilafranca, Fernando de León.

Els punts principals de la ponència presentada es van centrar en la descripció dels objectius i actuacions d’Emergim, en els resultats obtinguts i les dificultats detectades. L’èmfasi de la ponència, però, es va posar en la presentació de les actuacions realitzades al llarg de l’Acció 3: per una banda l’Informe elaborat per l’equip del professor Eduardo Rojo i en les estratègies de transferència al territori i als centres de decisió, entre les quals es va destacar la compareixença davant de la Comissió de Política Social del Parlament de Catalunya que va tenir lloc el passat 30 de novembre.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.