DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

GIMNÀSTICA RÍTMICA

Bons resultats del CR Vilafranca


CR Vilafranca Vilafranca del Penedès

05-02-2023 19:04

Han disputat la primera fase de la Copa Catalana de gimnàstica rítmica nivell base

Júlia Arnan i Sara Queral a la competició. Eix

El passat dissabte dia 04 de febrer de 2023 es va celebrar a la ciutat de Blanes la primera fase de Copa Catalana Nivell Base de la categoria Juvenil, organitzada per la Federació Catalana de Gimnàstica.

El Club Rítmica Vilafranca, hi va participar amb les seves gimnastes federades de nivell Base de la categoria Juvenil. Les gimnastes son Júlia Arnan i Sara Queral, que van competir amb l’aparell de cinta. D’un total de 76 gimnastes, la Júlia va assolir la 9a posició i la Sara l’11è lloc.

 

 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.