DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

L'himne dels Tres Tombs


VD

09-01-2005 17:58

Dissabte es va presentar al Teatre Principal l'himne de la festa major d'hivern

La Banda de de l'Escola Mestre Montserrat va oferir un ampli repertori. fdg/ carles castro

El Teatre Principal ha acollit aquest cap de setmana la presentació en societat de l'himne dels Tres Tombs, un text escrit per un músic local fa 25 anys i que ara ha rescatat el seu fill, Manel Milà.

La Coral del Casal d'Avis de la Caixa del Penedès va interpretar dissabte al vespre la peça, juntament amb la banda de música de l'Escola Mestre Monserrat.

La cançó es podrà escoltar durant l'acte central de la festa, que es farà el proper dilluns 17 de gener.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.