PUBLICITAT
NOTA DE PREMSA
13-01-2005 19:06
Lobra començarà amb lenderroc de les antigues oficines dels operadors portuaris que es troben adossades al mur del dic de recer. Un cop shagin enderrocat aquests locals es modificarà lalineació del vial de Baix a Mar, que passarà a ubicar-se arran del mur del dic i es pavimentarà tota aquesta àrea.
Les obres que es realitzaran a la dàrsena pesquera tenen per objectiu urbanitzar lespai, dotar la zona de nous serveis i millorar la integració de les instal·lacions pesqueres amb la ciutat.
Lobra començarà amb lenderroc de les antigues oficines de la Confraria de pescadors i la reordenació daquesta zona.
Sordenarà el tràfic rodat que va cap a la llotja així com la zona daparcament dels usuaris de la dàrsena pesquera. Es senyalitzarà adequadament la zona i es crearà una vorera per a la seguretat dels vianants al voltant de laparcament.
La dàrsena pesquera es dotarà de nous serveis daigua i electricitat i es millorarà la xarxa contraincendis. A més a més, surbanitzarà lespai entre les instal·lacions pesqueres i el passeig marítim.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT