DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

La Generalitat vol professionalitzar el Festival de Cinema de Sitges


VD

23-01-2005 18:20

Xavier Marcè ha fet aquestes declaracions a l'agències de notícies argumentant que el canvi d'estructura organitzativa serà debatut el dimarts a la reunió de l'actual Patronal del Festival, del qual formen part la mateixa Generalitat de Catalunya i l'Ajuntament de Sitges.

Aquest format ha de garantir l'evolució del festival amb la lògica del sector i no amb la de l'administració, segons defensa el director de l'Institut Català d'Indústries Culturals.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.