Vegueria del Penedès

NOTA DE PREMSA

El PPC pregunta al Govern sobre la C15


VD

26-01-2005 12:10

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

La Diputada del Grup Popular i presidenta del PP de Barcelona, Dolors Montserrat, ha presentat una pregunta al Govern de la Generalitat per tal de saber en quin estat de tramitació es troben cadascun dels trams de la C15 entre Vilanova i Manresa, desglossat per tram, cost, de l’obra en cada tram, característiques de l’obre, data prevista de licitació, data prevista d’inici de les obres i data prevista de posada en funcionament de l’obra en cada tram.

Dolors Montserrat ha presentat aquesta pregunta arran de l’anunci de Govern de Catalunya, el qual es va comprometre a impulsa les obres de la carretera C15.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.