DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

COMENÇA LA SETMANA DEL CARNAVAL

Dimecres repte a l’ermita de Sant Joan.


Carme Sole

27-01-2005 17:14

Un dels primers actes del carnaval vilanoví, després del ball de mantons, és el repte. Un acte força recent i encara desconegut però que s’està començant a consolidar i segurament amb el temps esdevindrà un acte més del tradicional programa del carna

La Torre d'enveja al costat de l'ermita

L’acte consisteix en que una entitat repte a una altra a una merengada la nit del dijous gras. El repte es fa en forma de crítica, satiritzant l’entitat reptada. Per netejar el seu honor, l’entitat “ofesa” haurà de ser puntual i “complir” a la guerra de merenga.

De reptes n’hi dos enguany. El dimarts 1 de febrer l’Agrupació de Balls Populars i els Diables de Vilanova reptaran als Bordegassos i a l’Associació de Veïns de Sant Joan, l’acte serà el vespre al local dels Bordegassos. El Dimecres 2 de febrer tindrà lloc el segon repte, els Falcons de Vilanova reptaran els joves d’Endimari a les 8 del vespre a l’ermita de Sant Joan.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.