DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FOC EN UN HABITATGE

Un ferit en l'incendi d’un pis a Vilafranca del Penedès


ACN Vilafranca del Penedès

16-05-2023 8:26

Hi ha intervingut cinc dotacions dels Bombers de la Generalitat

Un home ha resultat ferit en l'incendi d'un habitatge a Vilafranca del Penedès la matinada d'aquest dimarts. Els Serveis d'Emergències Mèdiques (SEM), han atès l'home que ha patit una intoxicació a causa del fum que ha inhalat. Els Bombers han rebut l'avís a les 02.48 hores i fins el lloc s'hi ha desplaçat cinc dotacions del cos. El foc ha cremat completament la cuina de l'immoble, ubicat a la tercer pis d'un bloc amb tres plantes més baixos ubicat al carrer Ateneu de la població. La resta de la vivienda també ha quedat afectada pel fum i la temperatura. No s'han detectat afectacions estructurals al pis ni tampoc a la resta de l'edifici.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.