NOTA DE PREMSA
03-02-2005 12:10
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
L'elecció d'aquests veïns i veïnes s'ha fet a través d'un sorteig informatitzat, atenent a criteris com ledat, el sexe i temps de residència al municipi, per recollir la màxima diversitat ciutadana. En total han participat onze persones, cinc dones i sis homes, que han formulats preguntes sobre la Central Tèrmica, la seguretat ciutadana, la falta de places a la llar dinfants municipal, lenllumenat del municipi, lauditoria financera i les instal·lacions esportives, entre daltres.
Lequip de govern respon de forma directe a aquestes preguntes explicant els projectes de futur del municipi. La revista, per exemple, reconeix que "el port esportiu és leix central de la promoció econòmica i turística del municipi".
"El Pols de la Vila" ha tingut una tirada inicial de 6.000 exemplars, que han estat repartits conjuntament amb la darrera publicació de lAjuntament Informa. La nova publicació municipal, que sortirà dues vegades al llarg de la legislatura, ha tingut un cost de 7.400 euros.
Lalcalde, Josep Marcillas, ha destacat el projecte com una idea innovadora, que pretén fomentar la participació ciutadana en tot moment, i ha volgut ratificar que han respectat en tot moment les preguntes realitzades pels ciutadans. Precisament, aquest veïns van ser els primers a poder veure la revista, abans de ser impressa, en un acte celebrat a la Sala de Plens de l'Ajuntament de Cubelles el passat mes de novembre.
La redacció i disseny del projecte ha anat a càrrec de lempresa sitgetana Hydra Media, que "ha triat un disseny modern i atractiu amb el predomini del verd", com ha explicat un dels seus responsables, Edu Ripoll. La revista sha elaborat en un període de nou mesos.
PUBLICITAT
PUBLICITAT