PUBLICITAT
PACTE DE GOVERN
13-06-2023 8:15
Aquest dilluns 12 de juny de 2023, els portaveus dels grups a Olesa de Bonesvalls d’ERC-AM, Jordi Ramos i GOOB-FIC, Marta Naharro, han signat un acord d’investidura i, ateses les seves coincidències i complementarietats programàtiques, estan disposats a formar un govern conjunt al municipi d’Olesa de Bonesvalls. El pacte inclou que en Jordi Ramos serà l'alcalde durant tota la legislatura i l'elaboració d'un Programa de Govern municipal pels propers quatre anys que es redactarà i publicarà en el termini de 3 mesos.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT