NOTA DE PREMSA
16-02-2005 11:30
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
En total es van recaptar, entre les entrades i daltres aportacions de particulars i associacions, uns 3500 euros que es destinaran íntegrament a la Fundación Vicente Ferrer, una organització humanitària no governamental que treballa a lÍndia i que ha activat un pla demergència per enviar equips sanitaris, tècnics i productes de primera necessitat a les zones més afectades pel sinistre natural, com Andhra Pradesh y Tamil Nadu.
Dentre els participants a lacte gairebé una quarantena de parelles de balls de saló- hi van ser presents els campions dEspanya júniors i els sots-campions dEspanya adults de la modalitat de deu balls de balls de saló. A més, durant lacte es van fer dos minuts de silenci per les víctimes del tsunami i una posada en escena amb espelmes (a la foto) per recordar tots i cada un dels països afectats i es va interpretar el cant dels ocells amb violoncel. Lexhibició també va donar cabuda a una actuació de Hip-hop a càrrec dun grup de Manresa.
Lacte, que ha estat una iniciativa ciutadana, va comptar amb la col·laboració de lAjuntament de Sant Pere de Ribes, el Centre Parroquial, Els Xulius, la Asociación Española de Baile, Supermercats Can Torreta, Pastisseria Serarols Nin i lAssociació dAmics de Balls de Saló de Vilanova i la Geltrú.
PUBLICITAT
PUBLICITAT