Vegueria del Penedès

NOTA DE PREMSA

L’Ajuntament i la Generalitat homenatgen una sitgetana en el seu centenari


Ajt Sitges

01-03-2005 22:44

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Encarnación Alcázar va néixer el 26 de febrer de 1905 a la localitat de Dólar, a la província de Granada. Els primers anys de la seva joventut van estar marcats per una societat agrícola i familiar en la que va adquirir el mot de La niña del Valle, en nom de la seva mare.
La centenària àvia té dues filles, cinc néts i quatre besnéts, i viu a Sitges des de fa trenta anys, on es va reunir amb les seves filles que van arribar a Sitges a mitjans dels anys 50. Malgrat la seva avançada edat Encarnación fa una vida del tot normal.

Cap membre de la seva família es va perdre aquesta celebració, durant la qual Encarnación es va emocionar al rebre un ram de flors en nom de l’alcalde de Sitges, i una medalla commemorativa de la Generalitat de Catalunya, en nom de la consellera de Benestar i Família Anna Simó. Després dels presents van sopar i, finalment, Encarnación va bufar les espelmes del pastís del centenari.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.