PUBLICITAT
NOTA DE PREMSA
03-03-2005 23:32
La comissió especial ha conclós que el procés de contractació d'una de les treballadores del CFO La Paperer havia estat totalment legal. Les presumptes irregularitats les havia denunciat CiU durant un ple en el qual havia presentat una moció que demanava la creació d'una comissió especial que investigués la contractació de la dona del regidor de Promoció Econòmica, Adolf Montoliu.
La moció va decaure al ple, però l'equip de govern va voler que la junta gestora de la Paperera creés una comissió especial per tractar aquest tema. En una junta extraordinària de la Paperera es va donar el vist-i-plau a la comissió especial amb els vots a favor dels representants de tots els partits polítics i amb els vots en contra dels representants del comité i dels empresaris, que consideraven que no hi havia hagut cap il·legalitat en la contractació d'aquesta treballadora.
La comissió va començar a treballar amb la sol·licitud de la documentació que va realitzar cada part, però el dia de la renió en què s'havien de posar damunt de la taula els dubtes i conclusions; el representant de CiU va anunciar que es retiraven de la comissió perquè no era exactament el que ells demanaven.
L'alcalde va lamentar durant la roda de premsa els maldecaps que s'han creat a una treballadora de la Paperera, que en el moment d'accedir a aquesta feina ho va fer a través d'una oficina depenent de la Generalitat quan el seu marit no era regidor de l'Ajuntament.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT