PUBLICITAT
NOTA DE PREMSA
15-03-2005 22:36
El cap de la delegació de Green Cross a Catalunya va explicar que els problemes de laigua han crescut considerablement en la nostra societat. En una població mundial de més de sis mil milions de persones, més de mil milions no tenen aigua potable i més de dos mil no gaudeixen del sanejament daigües residuals. Davant daquesta problemàtica Mikhail Gorbatxov va crear el 1992 lONG Green Cross amb lobjectiu de crear un consens mediambiental per a preveure i resoldre tots els seus conflictes.
A la ciutat de Johannesburg es va arribar a un consens per establir uns programes de treball sobre la gestió de laigua, que no ha tingut uns resultats positius. Per tot això sha de fer una declaració de laigua com a dret universal i conscienciar la població perquè faci una gestió sostenible i responsable de laigua.
Guijarro va presentar la campanya Laigua no és un privilegi... és un dret, en la qual es demana a les Nacions Unides el dret universal de laigua.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT