PUBLICITAT
FLASH
03-04-2005 20:42
Aquesta activitat, que cerca acabar amb els prejudicis i laïllament a que són sotmeses les persones que viuen amb el VIH/Sida, ha aconseguit la solidaritat de les més de dos mil.lions de persones que lhan visitat.
Vidas en Positivo és una mostra itinerant de respostes positives en front de la malaltia, exposada als llocs més diversos: a lAssamblea General de les Nacions Unides a Nova York, a la Conferència Internacional de la Sida a Barcelona o a lExhibición World Press Photo.
Vidas en Positivo intenta usar el poder de la imatge i els testimonis de les persones que hi apareixen, per a transmetre les històries humanes que hi ha darrera daquesta pandèmia. Iniciativa concebuda com una eina pera educar y derrotar lestigma i els prejudicis que envolten la malaltia.
A la mostra hi són presents instantànies dOsamu Kikuchi, Jenny Mathews, Harriet Logan, John Sturrock, Christopher Pillitz, Shahidul Alam, Peter Jordan, Fritz Hoffman, Gigi Cohen, Eugene Richards, Dayanita Singh, Roger Hutchings, Mike Abrahams, Jack Picone, Barry Lewis, Gideon Mendel i Jodi Bieber.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT