Vegueria del Penedès

TENNIS TAULA

tennis taula. El Vilanova guanya per partida doble i sense Rafa Monzó


Jordi

03-04-2005 22:09

Els de Vilanova ja pensen en la fase d'ascens i encarrilen la copa d'honor

joe martinez

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

El Vilanova demostra que no és nomès Rafa Monzó i guanya dos partits en un cap de setmana per 4-0, un de lliga i un de copa.
El dissabte tarda al pavelló de les Casernes enfrontament de tercera nacional contra el Sant Cugat. Amb aquesta victòria el Vilanova s’assegura la primera plaça del grup, encara que la fase d’ascens ja la tenia feia dues jornades. El partit va tenir poca història començava amb un 3-0 Joe Martinez, Salva Milà nomès cedia un set contra el defensiu Boris, però en els altres tres es mostrava molt mès segur. Jordi Cepero s’emportava el seu individual per 3-0 sense complicacions. El dobles Milà/Cepero el guanyarien per 3-2 amb mès seguretat en els punts clau.
El Diumenge al matí una repetició del partit del dissabte, aquest cop en la copa d’honor contra el Centre Gracia, en el seu camp. El resultat el mateix començant Joe amb un 3-2 a favor remontant contra Martin. Salva Milà amb 3-1 sobre Cabestany, amb parcials ajustats però amb seguretat en els punts importants. Molt bona actuació del juvenil Albert Soler que aconseguí un 3-0 sobre Alcañiz amb bons cops de dreta.
El dobles Soler/Milà guanyat amb 3-0 sense permetre als oponents cap opció de victòria. La classificació en la copa s’encarrila.


http://www.fctt.org
http://rtbtt2.webcindario.com/entrada.htm

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.