PUBLICITAT
FLASH
07-04-2005 22:30
El ple de dilluns va aprovar la creació d'un nou òrgan autònom que gestionarà tot el patrimoni històrico cultural de la ciutat. L'objectiu és que es puguin fer programacions conjuntes entre tots els equipaments de la ciutat i es puguin desenvolupar polítiques culturals que englobin els diferents espais cultural.
L'oficina del patrimoni serà el'Òrgan Autònom Local Biblioteca Museu Víctor Balaguer, que ha reformat els seus estatuts per donar cabuda a la nova organització global dels temes culturals i patrimonials de la ciutat. La gerent d'aquest OAL serà Mireia Rosich
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT