NOTA DE PREMSA
10-04-2005 22:52
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Brots de poesia és una passejada poètica per espectacles, concerts, recitals i lectures, que se centrarà a la Biblioteca Museu Víctor Balaguer i a les biblioteques públiques de la ciutat, on prendran tanta
rellevància els autors consolidats com els autors novells.
Entre el 15 i el 22 dabril, tampoc hi faltaran els poetes i poetesses de la ciutat, que crearan una matinal poètica, donant així rellevància al suport a la creació literària local.
Brots de poesia forma part del projecte de gestió cultural que vol potenciar la difusió del patrimoni de la ciutat, el suport a la creació literària i el foment a la lectura a tot tipus de públic.
Aquest projecte se sumarà a 2005 Any del Llibre i la Lectura.
LAjuntament de Vilanova i la Geltrú, a través del programa Brots de poesia, uneix diversos programes com són suport a la creació, foment a la lectura i patrimoni.
Els objectius generals de Brots de poesia són:
Promoure i difondre el gènere literari de la poesia a tot tipus de públic.
Fomentar la lectura daquest gènere.
Donar suport a les creacions locals daquest gènere.
Promoure el coneixement i la difusió de la literatura catalana.
Fomentar i difondre el patrimoni de la ciutat mitjançant activitats en
espais patrimonials.
Afavorir lintercanvi i la fusió entre diferents disciplines artístiques (arts escèniques, música, arts visuals, llibre, biblioteques, patrimoni, etc.) tenint com a element comú la poesia.
Dins la programació de Brots de poesia pren molta rellevància el suport a la creació. Els seus objectius prioritaris són:
Donar suport a les diferents manifestacions artístiques generades per artistes vilanovins o residents a la ciutat.
Facilitar als creadors locals les eines necessàries per fer possibles les
seves accions.
Estructurar propostes estables, a través de les quals els creadors locals puguin mostrar les seves obres.
Aconseguir espais idonis per mostrar les creacions dartistes locals.
Establir una línia permanent de diàleg amb els diferents agents creatius, per tal de dur a terme les accions més oportunes en cada moment, ajustades a les seves necessitats.
Afavorir espais on es posi en contacte la creació local amb altres propostes externes a la ciutat.
PUBLICITAT
PUBLICITAT