DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

ACCIDENT LABORAL

Mor un home en caure d’una teulada d’una nau de Vilafranca on estava treballant


ACN Vilafranca del Penedès

06-06-2024 15:07

La víctima s’ha precipitat d’una alçada aproximada de sis metres

Vols trobar més fàcilment les notícies d’Eix Diari a Google? Fes d’Eix Diari la teva font preferida a Google i no et perdis l’actualitat del territori.


Afegeix-nos com a mitjà preferit a Google

Aquest dijous ha mort un home en caure d’una teulada d’una nau de Vilafranca del Penedès on estava treballant, segons ha avançat ‘Penedès Televisió’ i han confirmat fonts policials a l’ACN. La víctima, de 39 anys, s’ha precipitat d’una alçada aproximada de sis metres. Els fets han passat al carrer Igualada número 24. Fins el lloc s’han desplaçat diverses unitats del SEM i un helicòpter medicalitzat però els sanitaris no han pogut salvar la vida de l’home. Els Mossos d’Esquadra han obert una investigació i traslladaran la causa també a Inspecció de Treball.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.