Vegueria del Penedès

PUBLICITAT

El rodatge del nou anunci del Cupra Terramar comença a Sitges sota la direcció de Bayona


Redacció Sitges

11-06-2024 Última revisió: 13-06-2024 21:16

El nou model de Seat és un SUV de mida mitjana que porta el nom de Terramar en homenatge al centenari de l'Autòdrom de Terramar, el primer a l'Estat

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

La propera setmana tindrà lloc a Sitges el rodatge de l'anunci del nou Seat Cupra Terramar, sota la direcció del reconegut cineasta Juan Antonio Bayona. El nou model de Seat Cupra, que s'espera que surti al mercat el proper any, passejarà per Sitges durant tota la setmana ja que es preveu que el rodatge passi per diferents localitzacions de Sitges, incloent-hi l'emblemàtic passeig marítim, el port i els carrers del nucli antic. La producció anirà a càrrec de la productora Roma.

La direcció del spot anirà a càrrec de Juan Antonio Bayona, un dels directors més prestigiosos del cinema espanyol. Bayona ha dirigit pel·lícules com "El orfanato", "Lo imposible" i "Jurassic World: Fallen Kingdom", que han rebut reconeixement internacional en forma de premis com el Goya o l'Oscar.

El Cupra Terramar és un SUV de mida mitjana que combina un disseny elegant i esportiu amb un potent motor. Porta el nom de Terramar en honor a l'Autòdrom de Terramar, ubicat al terme municipal de Sant Pere de Ribes i el primer a l'Estat. 

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.