Vegueria del Penedès

NOTA DE PREMSA

Nova Junta Directiva de l’Associació de Veïns Molí de Vent


AV Molí de Vent

19-04-2005 22:11

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

L’Assemblea General de socis i sòcies del 5 de març del 2005 va servir per constituir la nova junta amb la següent distribució de persones i càrrecs:

Presidència: Josep Anton Vivanco Alonso
Vice-presidència: Ma Estela González Álvarez
Secretari: Jose Antonio Roman Jiménez
Tresorera: Ma Pilar Solanell Albacar
Vocals: Eduard Borrelles Folgado, Francisco Javier Hernández Llorente, Miquel Lucas Casals, Jose Antonio López Pérez, Àngels Rueda Ruiz

La nova junta continua apostant pel treball en equip, i per la incorporació de totes les persones que vulguin col•laborar en tasques concretes. Dels temes de barri referents a Urbanisme, Via pública i Medi ambient se n’ocupen Javier Hernández i Josep Anton Vivanco. A la Comissió Veïnal de Sanitat continuarà Estela González i Hèctor Galvany. Josep Anton Vivanco i Estela Gonzàlez seran els representants al Consell Municipal d’AV.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.