PUBLICITAT
ROBATORI
22-08-2024 18:41
Els Mossos d’Esquadra van detenir 'in fraganti', el passat 18 d’agost, un home de 20 anys com a presumpte autor de cinc robatoris amb força en domicilis del municipi de Cubelles, al Garraf. Posteriorment, els investigadors van relacionar-lo amb dos robatoris més a domicilis de Vilanova i la Geltrú. La investigació es va iniciar el 16 d’agost quan els agents van tenir coneixement de dos robatoris amb força, un d’ells en grau de temptativa, en dos domicilis de Vilanova i la Geltrú. El lladre va forçar una finestra, va aconseguir entrar en una de les dues cases, a pocs metres de distància, de matinada, i es va endur aparells electrònics i diners, entre d’altres objectes de valor.
Dos dies més tard, agents de la Unitat de Seguretat Ciutadana del Garraf, van rebre l’avís de diversos robatoris amb força a domicilis del municipi de Cubelles. Els agents es van adreçar al lloc i van iniciar una recerca per la zona i, gràcies a la descripció facilitada per diversos testimonis, van enxampar el presumpte autor en el moment que estava realitzant un altre robatori en un domicili. Es dona la circumstància que en aquell moment hi havia a l’interior del domicili un menor d’edat.
En el moment de l’escorcoll, els agents van localitzar dos telèfons mòbils d’una de les cases violentades i van procedir a detenir l’home com a presumpte autor de cinc robatoris. Posteriorment, se'l va relacionar amb els robatoris del 16 d’agost, motiu pel qual també va quedar detingut.
L’arrestat, amb set antecedents de la mateixa tipologia delictiva, va passar a disposició judicial.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT