MODA
02-09-2024 20:18
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
La moda penedesenca es prepara per brillar a escala nacional. Alsedà, la firma emergent creada per l'Ariadna Massana l'any passat, farà el seu debut a la prestigiosa 080 Barcelona Fashion Week.
Amb la col·lecció DeConstruction, Alsedà proposa una moda conscient i revolucionària. Inspirada en la necessitat de trencar amb els models establerts, la marca combina sostenibilitat i avantguarda per crear peces úniques i amb un missatge clar: un futur més just i equitatiu.
La jove dissenyadora, que va superar un període d'agorafòbia, es converteix així en la primera dona del Penedès a presentar els seus dissenys al Recinte Modernista de Sant Pau. Un reconeixement al seu talent i a la seva visió innovadora de la moda.
Alsedà s'uneix a un cartell de luxe, compartint passarel·la amb marques de gran renom com Custo Barcelona, Lola Casademunt o Simorra. Sense dubte, una oportunitat única per donar a conèixer la seva proposta al públic i als professionals del sector.
PUBLICITAT
PUBLICITAT