COMUNICAT
05-05-2005 0:03
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El passat divendres 29 dabril a les 15:30 hores es varen reunir, a la seu de lAssociació Catalana de la Premsa Comarcal (ACPC), al carrer Hospital de Barcelona, membres de la Plataforma per la Vegueria de lAlt Ter i de la Plataforma per una Vegueria Pròpia (Anoia, Alt Penedès, Baix Penedès, Garraf) amb el seu president, el senyor Antoni Garrido.
En primer lloc se li va fer una explicació de les finalitats de les plataformes, alhora que del fet que, des de fa uns mesos, ambdues han iniciat una tasca de collaboració conjunta per donar més força a la postura discordant que mantenen amb el Govern de la Generalitat en la qüestió de la futura distribució territorial de Catalunya.
De la mateixa manera, se li va expressar el malestar pel que considerem una vulneració dels drets dels administrats i una usurpació de competències per part del Govern de la Generalitat, que utilitza els mitjans de comunicació per difondre la seva proposta de mapa territorial i donar-la ja com a vàlida, sense esperar que el Parlament, òrgan que en té la potestat, prengui una decisió al respecte.
Posteriorment, el president de lACPC va explicar el funcionament i els objectius de lassociació, alhora que va plantejar algunes vies de collaboració entre lentitat que presideix i les nostres plataformes. Daquesta manera, es va oferir a fer arribar les activitats que organitzin les plataformes a tots els membres de lassociació, publicitant-les a través de la seva pàgina web.
Els membres assistents de les dues Plataformes varen fer una valoració molt positiva daquesta reunió amb el president de lAssociació Catalana de la Premsa Comarcal, senyor Antoni Garrido, per la seva cordial recepció, per mostrar-se altament receptiu i per la collaboració oferta.
PUBLICITAT
PUBLICITAT