DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

NOTA DE PREMSA

Es presenta a Sitges l'estudi sobre la mandíbula més antiga de Catalunya


Ajt Sitges

11-05-2005 22:52

Els arqueòlegs del Grup de Recerca del Quaternari de la UB Joan Daura i Monte Sanz faran, el proper divendres 20 de maig a les 8 del vespre al Saló Blau del Palau Maricel, una conferència en la qual s’explicaran tots els detalls de la mandíbula de neanderthal procedent de les Coves de Sitges des de la seva descoberta fins a la publicació de l’estudi en la revista Journal of Human Evolution, una de les més prestigioses en evolució humana.

Després de la conferència, la peça estarà exposada des del dissabte 21 de maig al 5 de juny al Museu Maricel, de dimarts a divendres de deu del matí a dos quarts de dues del migdia i de tres a dos quarts de set de la tarda, els dissabtes de deu del matí a set de la tarda, i els diumenges de deu del matí a tres de la tarda. L’accés per a visitar aquesta peça serà gratuït.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.