DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

El circ ja marxa de Vilanova


VD

22-05-2005 23:23

Es tanca la novena edició de Trapezi amb un gran èxit de públic i qualitat d'espectacles

El fonambulista Malino Maline va fer emmudir els espectadors amb el seu espectacle. fdg/carles castro

Matí, tarda i nit, bona part dels racons més característiques de Vilanova s'han trasformat en pistes de circ on firaires, pallassos, fonambulistes i demés personatges circenses han presentat els seus espectacles.

L’espectacle va començar a l'escola Pompeu Fabra, un dels nous escenaris que s'han incorporar aquest any a Trapezi, amb la Companyia Rouge Élea. A la mateixa hora s'inaugurava l'exposició "Joguines espanyades" a la sala Toc i a la rambla Principal Luxor oferia el seu espectacle.

L'edició d'enguany de Trapezi Vilanova, amb una estricta programació per part de l'espectador, permetia al públic seguir pràcticament en la seva integritat el calendari d'espectacle, tot i que canviant d'escenaris (la plaça del Xoriguer, al patí de l’Escola Pompeu Fabra, a la plaça de Charlie Rivel, a la plaça de les Neus, a la plaça de les Cols, a la rambla Principal i al passeig del Carme).

Un dels espectacles més destacats ha estat el de la companyia eqüestre Cheval en Piste, i les companyies catalanes Los Galindos i El Negro i el Flaco, que han estrenat aquesta cap de setmana a Trapezi Vilanova els seus nous espectacles. Però una altra de les imatges espectaculars que ha deixat la darrera edició de Trapezi a Vilanova i la Geltrú ha estat la de Malino Maline, un fonambulista que ha travessat per l’aire la plaça de la Vila.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.