TENNIS TAULA
23-05-2005 0:53
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El primer partit del Diumenge seria un tant estrany, un anticlimax dels anteriors. El Ripollet equip que juga pel títol però no pot ascendir, donat que te equip a segona nacional. Per començar Rafa Monzó sobre el millor dels del Vallès Jurgen Sergoris. El partit amb 1-2 en contra de Rafa quan aquest es fa un trau important a la ma al impactar amb la cantonada de la taula, fins i tot marejant-se. Despres dun bon enrenou i dues parades al sangrar la ferida, Rafa amb pundonor volguè acabar el partit tot i els problemes per agafar normalment la pala i ho feu remontant amb feines el marcador advers.
Jordi Cepero perdia el seu partit sobre Carrion per 3-1 i Albert Soler guanyava el seu per 3-0 sobre el veterà Pavon. El dobles que no era previst de Joe/Salva per la lesió de Rafa perdia en un partit molt fred contra Carrion/Sergoris per 0-3. El mateix Sergoris guanyaria a Cepero 3-0 tot i marcador ajustat amb bons punts. Això obligava a Rafa a tornar a jugar, molt superior a Pavon no tenia doncs problemes per resoldre el partit i empatar-lo a 3. El desempat Soler no podia amb Carrion perdent per 3-0 tot i el bon joc del vilanoví i ligualtat dels onzes.
El resultat de la taula del costat amb la victòria dels Amics per 4-2 sobre el Xarxa Malgrat i la victòria de Falcons sobre el Congrès a mès treien tota importancia a la derrota. El Vilanova si guanyava lúltim partit era campió de lliga.
PUBLICITAT
PUBLICITAT