Vegueria del Penedès

CANVIS EN LA MOBILITAT

Vilafranca renova la xarxa d’abastament d’aigua i la vorera del carrer Santa Clara


Redacció Vilafranca del Penedès

17-02-2025 10:53

Aquestes millores comportaran restriccions de circulació durant dos mesos i mig

Vilafranca renova la xarxa d’abastament d’aigua i la vorera del carrer Santa Clara. Ajuntament de Vilafranca

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

A partir d’aquest dimarts 18 de febrer i fins al 2 de maig, es duran a terme obres de millora en la xarxa d’abastament d’aigua i la renovació total de la vorera dels números imparells del carrer Santa Clara.

L’actuació, a càrrec d’una empresa contractada per Aigües de Vilafranca, s’emmarca dins el pla d’inversions de l’empresa per millorar l’eficiència de la xarxa i solucionar possibles fuites. L’obra afectarà un tram de 200 metres lineals, des de la cruïlla amb el carrer Muralla de Sant Magí fins al carrer Pines. La inversió prevista ascendeix a 150.000 euros.

Canvis en la mobilitat

Aquestes millores comportaran restriccions de circulació durant dos mesos i mig. Es veurà afectat el carril en direcció a Igualada, obligant els vehicles a desviar-se per l’avinguda Barcelona i el carrer Cid. No obstant això, es mantindrà el carril de baixada cap a la rambla Nostra Senyora.

També quedarà prohibit temporalment l’estacionament en el costat dels números imparells del carrer. Pel que fa al transport públic, la L2 del bus urbà de Vilafranca modificarà el seu recorregut i s’anul·laran les parades d’av. Barcelona/Misser Rufet i Santa Clara/Cal Rondina. A més, la parada d’autocars escolars i interurbans situada prop de la cruïlla amb el carrer Muralla de Sant Magí quedarà anul·lada.

Així mateix, la bateria de contenidors situada al carrer Santa Clara es traslladarà temporalment al carrer Igualada, 5.

Un cop finalitzades les obres, a principis de maig, es recuperarà el doble sentit de circulació i la configuració actual del carrer Santa Clara.

 

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.