Vegueria del Penedès

CURSA SOLIDÀRIA

Canyelles es prepara per a la segona edició de la Cursa de la Dona Solidària


Redacció Canyelles

19-03-2025 17:12

Les inscripcions ja estan obertes en línia, amb un cost de 10 euros

Cursa de la Dona Solidària de Canyelles. Eix

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Canyelles es prepara per a la segona edició de la Cursa de la Dona, un esdeveniment esportiu i solidari que tindrà lloc el pròxim 6 d'abril. L'objectiu principal d'aquesta iniciativa és doble: donar visibilitat a la dona en el món de l'esport i, al mateix temps, contribuir a la investigació del Sarcoma, un tipus de càncer poc freqüent.

Després de l'èxit aclaparador de la primera edició, que va reunir 685 participants, l'Ajuntament de Canyelles, el Grup Dona Voluntariat i el Grup Runners Entrenaments 15 hores han unit forces novament per organitzar aquest esdeveniment. La cursa consistirà en un recorregut de 8 quilòmetres, mentre que també s'oferirà una caminada de 4 quilòmetres per a aquells que prefereixin una opció més relaxada. Cal destacar que cap de les dues modalitats és competitiva, ja que l'esperit de la jornada és la solidaritat i la participació.

La recaptació íntegra de les inscripcions es destinarà a la investigació del Sarcoma, una causa que requereix suport i recursos per avançar en la seva comprensió i tractament.

La cursa es durà a terme pels voltants de Canyelles, oferint un entorn natural privilegiat per als participants. La sortida està programada per a les 11 hores del 6 d'abril des de la emblemàtica Plaça Francesc Macià.

Les persones interessades a participar en aquest esdeveniment solidari ja poden inscriure's a través del web, amb un cost de 10 euros.

L'edició anterior, celebrada el 7 d'abril del 2024, va ser un gran èxit, tenyint de rosa els carrers de Canyelles i demostrant la solidaritat dels seus habitants. S'espera que aquesta segona edició superi les expectatives i consolidi la Cursa de la Dona com un esdeveniment esportiu i solidari de referència a la comarca.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.